Wanneer het saldo niet hoog genoeg is om de volledige betaling te voldoen, wordt voor de betaling het beschikbare saldo van het account gebruikt. Vervolgens kan de klant via een andere betaalmethode het restbedrag betalen.
Waarvoor dient het opmerkingenvak dat aanwezig is bij elke klant?
Met het opmerkingvak onder ‘Klantgegevens’ houd je heel eenvoudig opmerkingen