Wanneer je Internet Explorer gebruikt, bestaat de kans dat je enkel je statistieken kan raadplegen. Om e-mailcampagnes op te zetten gebruik je best een andere browser (bv.: Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox).
Hoe maak ik een verjaardagscampagne aan?
Een verjaardagscampagne maak je heel snel en eenvoudig aan op