Het enige wat jij als handelaar moet doen, is One2Three laten weten dat jij een Joyn loyaliteitsprogramma hebt en dit graag wil integreren. Zij zorgen voor de integratie.
Wat als mijn klant geen beloning kan opnemen?
Als een klant geen beloning kan opnemen, wil dit zeggen